Ціни

Кількість будівель Ціна за місяць
1–10 будівель 240 грн./міс.
11-15 будівель 360 грн./міс.
16–25 будівель 600 грн./міс.
26–50 будівель 1 200 грн./міс.
51–100 будівель 2 400 грн./міс.
101–150 будівель 3 200 грн./міс.
151–200 будівель 4 000 грн./міс.
201–500 будівель 6 400 грн./міс.
501–1000 будівель 9 600 грн./міс.
3 місяці безкоштовно

Ви маєте можливість протягом 3 місяців користуватися сервісом Енергоплан без жодних обмежень.

12 місяців за ціною 10

При річній підписці ми пропонуємо знижку у розмірі двох безкоштовних місяців.

Усе включено

Ваша підписка включає обновлення програмного забезпечення, технічну підтримку, хостинг та обробку даних та забезпечення оптимальної роботи сервісу.

Підтримка 24 x 7

Наші інженери працюють цілодобово для підтримки працездатності системи.

Часті запитання

Як можна отримати пробний доступ?

Ви можете отримати безкоштовний пробний доступ до сервісу Енергоплан терміном на 1 місяць, після чого Ваш обліковий запис буде скасовано. Для того, щоб подати заявку на отримання пробного доступу зверніться до нас, викорстовуючи контактну форму.

Скільки часу потрібно для створення пробного облікового запису?

Після заповнення заявки на пробний обліковий запис, він буде створений протягом 2-х робочих днів. Як тільки він буде створений, ми надішлемо Вам електронний лист-підтвердження, а також іншу інформацію, необхідну для початку роботи з сервісом Енергоплан.

Чи можу я скасувати пробний доступ?

Так, Ви можете у будь-який момент скасувати пробний доступ. При скасуванні або завершенні 1 місяця пробного доступу Ваш обліковий запис буде деактивовано у останній день пробного періоду. Вся введена інформація буде видалена і не може бути відновлена після 14 днів. Для того щоб скасувати пробний досуп зверніться до нас використовуючи контактну форму.

Які саме послуги входить до сервісу Енергоплан?

Сервіс Енергоплан включає в себе цілий набір послуг, що надаються на умовах підписки на певний термін:

  • хостинг, зберігання та обробку даних моніторингу використання ресурсів (на нашому сервері);
  • доступ до серверу звітів для аналізу інформації (на нашому сервері);
  • веб-портал для збору даних показів лічильників та перегляду звітів (на нашому сервері);
  • програму-клієнт для введення та доступу до цих даних (встановлюється на Ваші комп’ютери).

На протязі періоду обслуговування входять також:

  • оновлення до нових версій (в т.ч. оновлення програми-клієнта, звітів та веб-поралу);
  • консультації технічної підтримки телефоном, електронною поштою, Skype;
  • рекомендації щодо підвищення ефективності Вашої роботи з сервісом;
  • забезпечення оптимальної роботи сервісу з хостингу та обробки даних з нашої сторони;
  • щоденне резервне копіювання даних.
Як придбати доступ до сервісу Енергоплан?

Для придбання доступу до сервісу Енергоплан слід укласти відповідний договір. Попередньо слід обрати необхідний варіант пакету (потрібну кількість будівель). Повідомте нас про Ваше бажання придбати сервіс, і ми надішлемо Вам всі необхідні документи. Після підписання договору з обох сторін, ми створимо/продовжимо для Вас обліковий запис та надамо інформацію стосовно доступу до сервісу (доступ до web-порталу, лінк для завантаження програми-клієнта). Ви самостійно встановлюєте програмне забезпечення на необхідні комп’ютери. Звичайно, під час встановлення та подальшої роботи Ви можете отримувати наші консультації з цього приводу.

Який мінімальний термін підписки на сервіс Енергоплан?

Мінімальний термін підписки складає 1 місяць. При підписці на рік Ви отримаєте знижку, еквівалентну підписці на 2 місяці, тобто ціна річної підписки буде відповідати ціні підписки на 10 місяців.

Що стається з введеною інформацією після припинення дії договору або скасування облікового запису?

Після припинення дії договору, скасуванні або завершенні 1 місяця пробного доступу Ваш обліковий запис буде деактивовано у останній день. Ви не зможете більше користуватися сервісом Енергоплан. На протязі 14 днів після припинення обслуговування Вашого облікового запису Ви можете завантажити введену Вами інформацію. Після спливу 14 днів уся введена інформація буде видалена і не може бути відновлена. Інформацію що Ви маєте змогу завантажити містить тільки ту інформацію що була введена у сервіс Енергоплан та не містить ані звітів, ані іншої розрахункової інформації. Вам потрібно самостійно заздалегідь зберегти результати усіх звітів у потрібному Вам форматі (PDF, Excel, CSV).

Чи можна отримати консультації користувачів з виїздом на місце?

За окрему плату здійснюється приїзд до Вас нашого представника з метою надання консультацій щодо основ роботи з сервісом для Ваших представників. Вартість та умови проведення таких консультацій узгоджується окремо. Ви можете звернутися до нас використовуючи контактну форму.

Немає відповіді на Ваше запитання?

Якщо Ви не знайшли відповіді на Ваше запитання, зверніться до нас використовуючи контактну форму.